close

乖喵:猶記得約在西元2002年左右,身在歐洲距離維也納2小時車程的一個都市Linz,那時在歐洲待了2~3年,就住在藍色多瑙河邊。


當時我經常與一位姊妹好友去當地的酒吧娛樂(當地華人稱之為:老城),Pub常常播放這首歌。

後來毅然決然回到台灣,我對台灣的Pub完全失去興致,因為跟歐洲的氣氛、質感、環境、音樂..........實在無法比!
 
Umbrella」這首歌代表乖喵人生中一段美好的回憶~


No clouds in my stones / 沒有烏雲敢放肆

Let it rain I hydroplane in the bank Comin' down in the Dow Jones / 下雨吧 下到錢滿出銀行沖向道瓊

When the clouds come, we gone / 烏雲來時 我們不在

We Rocafella / 我們Rocafella

We fly higher than weather / 我們比天氣還高

And G-5's are better / 比電腦還強

You know me / 你最了我

In anticipation for precipitation / 狂風暴雨就要來臨

I stack chips for a rainy day / 千呼萬喚等下雨天

Jay – Rainman is back / Jay 呼風喚雨

With Little Mis Sunshine – / 呼叫 嘻哈小太陽

Rihanna Where you at? / 蕾哈娜 你在哪

You have my heart / 你佔有我的心

And we'll never be worlds apart / 我們永遠不分離

May be in magazines / 就算分隔兩地
But you'll still be my star / 你仍是我的守護星

Baby 'cause in the dark / 北鼻 因為黑暗中
You can't see shiny cars / 看不到閃閃發光

And that's when you need me there 然後你將需要我

With you I'll always share / 而我將為你存在

Because… / 因為

When the Sun shine / we shine together / 當陽光燦爛 我們一起閃亮
Told you I'll be here forever / 說過 我會一直等你

Said I'll always be your friend / 說過 我永遠是朋友

Took an oath, I'm a stick it out to the end / 發過誓 就會堅持到世界末日
arrow
arrow
    全站熱搜

    *乖喵* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()