close

乖喵:嘿嘿~別看Leona Lewis年紀輕輕,她可是英國歌唱選秀比賽節目The X Factor(X因素)的第三季冠軍!

里歐娜成為英倫歌唱選秀節目「The X Factor」第三季冠軍而展露頭角,翻唱「Americn Idol美國偶像」第一季冠軍凱莉克萊森的成名曲《A Moment Like This》,以網路下載的形式搶先發行,立刻在30分鐘內被下載五萬次,入主最新金氏世界紀錄,打破有史以來銷售最快的單曲成績,第一個禮拜便開出571,253張驚人紅盤,短短不到兩個禮拜,即穩穩佔據2006年全英整年度銷售第二名位置。

其他可點這裡更瞭解她!http://tw.music.yahoo.com/hot/album/artist.html?id=qgbpthQIG1S1ZeQ00072t08J

另外附上(SO YOU THINK YOU CAN DANCE)Mark與Chelsie跳的舞,這一段也很經典柳~

◎也可以上里歐娜的痞客邦官網,可是無法弄成影片檔給大家看,所以請自行點閱瀏覽:http://leonalewis.pixnet.net/blog/post/13049965
◎現場演唱版(上「Americn Idol美國偶像」節目):乖喵最愛聽這個版本,每次用窈擺鈴運動的時候看~XD

Closed off from love
告訴自己該拒絕愛情


I didn’t need the pain
不要再感受愛帶來的痛


Once or twice was enough
一兩次受傷已經很夠


And it was all in vain
但這一切告誡都沒用


Time starts to pass
Before you know it you’re frozen
在你以為你心如止水之前 另一段愛已悄然滋長

But something happened
For the very first time with you
與你的初遇改變了一切


My heart melts into the ground
Found something true
融解我的冷漠 觸動我內心深處


And everyone’s looking round
Thinking I’m going crazy
身旁的人全都覺得我又為了愛
再次失去理智

But I don’t care what they say
但我不管他們怎麼說
I’m in love with you
我就是愛你
They try to pull me away
他們試著勸阻我
But they don’t know the truth
但他們不知道


My heart’s crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I
傷痕累累、塵封的心
早使我扭曲了對愛的定義
你溫柔地切開我的心
讓我不顧一切...

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
為愛奉獻 盲目地為愛付出


I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open
你溫柔地切開我的心
讓我不顧一切地付出


Trying hard not to hear
努力不理會周圍耳語


But they talk so loud
Their piercing sounds fill my ears
但眾人刺耳的反對聲浪排山倒海而來


Try to fill me with doub
不斷質疑我的自戕行徑


Yet I know that the goal
Is to keep me from falling
雖然我很清楚
他們是出於善意
要我別再淪陷

But nothing’s greater
然而 什麼也比不上


Than the rush that comes with your embrace
And in this world of loneliness
I see your face
在這空虛世界中
被你擁入懷中或見你一面的悸動


Yet everyone around me
雖然身邊的人


Thinks that I’m going crazy, maybe, maybe
都認為我瘋了
是吧?
也許吧?


But I don’t care what they say
I’m in love with you
They try to pull me away
But they don’t know the truth
My heart’s crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I

*再重複第四段

And it’s draining all of me
為愛付出了全部的我
Oh they find it hard to believe
喔 對他們而言
這樣的奉獻真是難以置信 -------
I’ll be wearing these scars
For everyone to see
----不怕在眾目睽睽下受傷
*再重複第四段

arrow
arrow
    全站熱搜

    *乖喵* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()